Verkkolehti Teknarin toimitus kävi testaamassa Patria AMV:n Hämeenlinnassa. Toimittaja Marko Terva-aho ja ohjelmassa jo pidempään asiantuntijana toiminut, rallikuski Markku Alén olivat kuvausväen kanssa aamuvarhaisella ihastelemassa ensin AMV:n uintikykyä ja sitten testaamassa itse ajoneuvoa. Kuvauspäivä oli pitkä ja päättyi vasta illan suussa.

Ohjelma näytettiin suurelle yleisölle 27. marraskuuta. Teknari on testannut syyskauden ohjelmistoaan varten 50 erilaista menopeliä, ja Patria AMV oli Alénin mielestä TOP 3:n joukossa. Asiantuntijana Patrialta ohjelmassa on Kari Neulaniemi.

Ohjelman voi käydä katsomassa internetosoitteessa https://www.mtvkatsomo.fi tai oheisen linkin kautta.

Patria on kansainvälisesti toimiva puolustus-, turvallisuus- ja ilmailualan luotettu elinkaaren tukipalvelujen ja teknologiaratkaisujen tuottaja. Patrian omistavat Suomen valtio (73,2 %), ja European Aeronautic Defence and Space Company EADS N.V. (26,8 %).