Patrian Engines-yksikkö on mukana 25.–27. lokakuuta järjestettävillä Energia 2016 -messuilla. Tapahtumapaikkana on Tampereen Messu- ja Urheilukeskus, ja Patria esittelee osaamistaan paikalla A724.

Joka toinen vuosi järjestettävä energiantuotannon ja energiateknologian päätapahtuma kerää yhteen energiayhtiöiden, voima- ja lämpölaitosten sekä teollisuuden ja kuntasektorin päättäjiä, asiantuntijoita, suunnittelijoita ja muita ammattilaisia. Messujen pääteemoja ovat mm. energian tuotanto, energiamarkkinat sekä käyttö ja kunnossapito. Ajankohtaisina aiheina esillä ovat myös energiatehokkuus ja huoltovarmuus.

Patrian Diesel Engines tarjoaa dieselmoottorien elinkaaren tukipalveluja puolustusvoimille sekä teollisuudelle ja energian tuotantoon. Vuodesta 1992 yksikkö on toimittanut moottorihuoltoja ydinvoimalaitoksille Suomeen, Ruotsiin, Ranskaan, Sveitsiin ja Kiinaan. Uuden markkina-alueen muodostavat tietoliikennejättien palvelinkeskusten varavoimamoottorien huollot.

Gas Turbines -yksikkö tarjoaa teollisuuden ja laivojen kaasuturbiinien huolto- ja korjauspalveluja sekä muita elinkaaren tukipalveluja erilaisille asiakasryhmille. Yksikön vahvuuksia ovat asiakaslähtöiset, yksilöllisesti suunnitellut palvelut ja lentomoottoritoiminnan kautta hankittu pitkä kokemus kaasuturbiineista.

Lisätietoja tapahtumasta:

www.energiamessut.fi