Tiedotteet

Suomen Ampumahiihtoliitto ja Patria jatkavat yhteistyötyötään ja ovat allekirjoittaneet kauden 2013-14 osalta yhteistyösopimuksen. Sopimuksen myötä Patria on yksi Ampumahiihtoliiton miesten ja naisten maajoukkueiden pääyhteistyökumppaneista.

”Uskomme suomalaisten ampumahiihtäjien mahdollisuuksiin menestyä ja sen vuoksi näemme tärkeänä yhteistyön jatkuvuuden erityisesti näin olympiavuonna. Ampumahiihto sopii myös hyvin yhteen Patrian teollisen taustan ja sen sidosryhmien kanssa”, sanoo viestintäjohtaja Birgitta Selonen.

”On hienoa, että Patria on mukana tukemassa suomalaista ampumahiihtoa, jonka huippu on mukana taistelemassa maailman kärkisijoista. Patria, joka on luotettava toimija puolustus-, turvallisuus- ja ilmailualalla, on meille luonteva yhteistyökumppani toimintamme kehittämiseksi”, toteaa Suomen Ampumahiihtoliiton puheenjohtaja Olli Nepponen.

Patria on kansainvälisesti toimiva puolustus-, turvallisuus- ja ilmailualan luotettu elinkaaren tukipalvelujen ja teknologiaratkaisujen tuottaja. Patrian omistavat Suomen valtio (73,2 %), ja European Aeronautic Defence and Space Company EADS N.V. (26,8 %).